تولید کنندگان فرنچ فرایز
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

تولید کنندگان فرنچ فرایز این روزها بسیار رو به افزایش هستند و از آنجائیکه مردم وقت کافی برای غذا درست کردن ندارند ترجیح می دهند از غذاهای اماده استفاده کنند. 

سیب زمینی سوخاری یا سرخ کرده یکی از مواد غذایی است که افراد زیادی در کنار فست فودها به آن علاقه دارند و همیشه مصرف کنندگانی زیادی داشته است. 

اما این موضوع سبب نمی شود که به همان نسبت نیز کارخانه تولید فرنچ فرایز نیز افزایش داشته باشد. سیب زمینی به تنهایی از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار است اما به محض اینکه وارد کارخانجات و خط تولید فرنچ فرایز می شود بیشتر ارزش غذایی خود را از دست می دهد. 

چرا که در مرحله سرخ کردن با استفاده از روغن های فراوان و نمک بسیار زیاد باعث می شود ارزش آن کاسته شود و علاوه بر آن بسیار چاق کننده می باشد که مقدار زیاد روغن و نمک باعث افزایش چربی خون و گرفتگی عروق می شود. 

برای راه اندازی خط تولید فرنچ فرایز سیب زمینی نیمه آماده، سوخاری و یا سایر فرآورده های سیب زمینی ابتدا سرمایه بسیار زیادی نیاز است و تقریبا بیشتر این سرمایه باید صرف خرید دستگاهها و تجهیزات شود. 

اما خوب موضوع اصلی این است که به اندازه کافی و حتی بیشتر این خط تولید در بسته بندی های مختلف وجود دارد که به راحتی از جامعه و مردم رفع نیاز میکند. 

پس لزومی ندارد فردی دوباره در این راه سرمایه گذاری کند. بهتر است در مورد کسب و کار خود اطلاعات بیشتری به دست آورید و چنانچه قصد سرمایه گذاری دارید با مشاوره کسب و کار حتما مشورت کرده و راهنمایی های لازم را بگیرید. 

شرکت سارگن استون در این راستا به شما بهترین خطوط تولیدی را معرفی میکند و همین موضوع باعث می شود که شما در کمترین زمان به بیشترین سود برسید. 

با برقراری تماس توسط شماره هایی که در سایت اصلی سارگن قرار داده شده می توانید در مورد انواع خطوط تولیدی و نحوه کارهریک از آنها اطلاعات مفیدی به دست آورید. 

www.sargonstone.com





:: بازدید از این مطلب : 477
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: